ЗДО №3 "Дюймовочка"
Записи за датою

26 черв. 2020 р.

   Організація роботи з сім’ями вихованців

 Протягом року на постійному контроль тримала організацію роботи з батьками вихованців ЗДО. У процесі спілкування з батьками педагоги намагалися створити атмосферу довіри, враховувати особливості кожної родини. Членів родин вихованців постійно запрошували до участі у заходах, які було спрямовано так, щоб підказати родині, як в домашніх умовах організувати художньо-творчу, пізнавальну, продуктивну діяльність, забезпечити оптимальний руховий режим для дитини та створити розвивальне середовище в дитячій кімнаті. Спонукання до сумісної творчості представлено в закладі освіти на виставках 

На протязі 2019/2020н.р. було організовано та проведено:

Екскурсія в фітнес клуб «ALEKS» 

День батьківського самоврядування (18.10.2019)

Зустрічі з учасниками бойових дій  «Від серця до серця» (18.11.2029)

Екскурсії:

• до дитячої художньої школи;

• до пам’ятника Т.Г.Шевченка

В рамках співпраці з Національним природним парком "Бузький Гард" в закладі дошкільної освіти  фахівці Легка Світлана Григорівна  та Сухорукова Тетяна Володимирівна  провели тематичне заняття, присвячене знайомству з первоцвітами Первомайщини.

 Також  батьківська громада та колектив закладу дошкільної освіти №3 «Дюймовочка» долучилися до благодійної акції Миколайчика "Подаруй дитині радість" та подарували вихованцям комунального закладу «Первомайський центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Миколаївської обласної ради одяг, солодощі, душевне тепло (19.12.2019 року)

Розширення форм та видів співпраці з родинами, прозорості та відкритості роботи закладу через роботу веб-сайту, створення відкритих груп в соціальній мережі Facebоok, вайбер. Упродовж всього навчального року активізувалась робота над висвітленням інформації про роботу закладу на  сайті http://duimovochka.org.ua . На сайті  постійно висвітлювались актуальні проблеми освітнього процесу, безпеку життєдіяльності дітей, зміцнення матеріально-технічної бази, організацію харчування та медичне обслуговування дітей дошкільного віку.

Завдяки спільній співпраці та допомоги батьківської громади наш заклад зайняв І місце в міському  конкурсі серед закладів дошкільної освіти міста Первомайська «Найошатніше подвір’я – обличчя закладу» 

Відвідування 

Стабільним залишається середній показник відвідування дітьми дошкільного закладу – 45%.

Аналіз показників відвідування: 

Аналіз показників відвідування  в розрізі груп
з 01.09.2019 по 13.03.2020

Аналіз показників захворюваності

 

        

           Аналізуючи показники захворюваності протягом навчального року слід зазначити, що більшість – це гострі респіраторні та вірусні захворювання. Найбільша кількість випадків простудних захворювань спостерігалась в осінній період ( вересень-жовтень), що було пов’язано з періодом адаптації та зниженням температури повітря на вулиці і в  групових приміщеннях. Викликає занепокоєння збільшення випадків захворювання на ротавірусну інфекцію 

У  2020 році за І квартал дітьми закладу пропущено по хворобі  40 день, із них:

- по простудним захворюванням пропущено 40 днів, із них:

Гострий трахеїт 20 днів

В цьому році в закладі збільшились випадки простудних захворювань, а також зафіксований один випадок краснухи, але жодного випадку скарлатини та вітряної віспи.
Найбільший відсоток захворюваності було зареєстровано в 
І молодшій групі - 6% ,              
ІІ молодшій групі «А»  – 14%  
старшій групі – 2 %
В ІІ молодшій «Б» та середній група жодна дитина не захворіла
До 2020 року лікарем- педіатром   Доброгурською С.В. і сестрою  медичною старшою  Довгань Л.М. був розроблений і виконується план лікувально-оздоровчихзаходів для дітей , які знаходяться на диспансерному обліку
        Тому  слід приділити особливу увагу профілактичним заходам, здійсненню постійного суворого контролю за дотриманням санітарно-гігієнічного режиму, проведенню санітарно-просвітницької роботи серед працівників дошкільного закладу та батьків. Також слід продовжувати проводити загартувальні процедури з метою підвищення імунітету вихованців. Пріоритетним напрямком роботи колективу закладу залишається проведення оздоровчих заходів, впровадження ефективних здоров’язбережувальних технологій у роботу з дітьми.

 

Соціальний захист та безпека життєдіяльності.

На постійному контролі тримала питання охорони праці та безпеки життєдіяльності вихованців  і працівників. З цією метою здійснила  такі заходи: розробила заходи запобігання дитячого   травматизму, посилила контроль   за  виконанням інструкцій з ОП та пожежної безпеки, за вчасним  проведенням інструктажів з працівниками, розробила циклограму інструктажів з батьками  вихованців. 

Згідно річного плану було проконтрольовано:

• Організація  екскурсії до 23 Державної пожежно-рятувальної частини (28.11.2019)

• Організація та проведення протипожежних тренувань разом з працівниками 23 Державної пожежно-рятувальної частини (31.10.2019; 18.12.2019)

   Виконання їх  забезпечило дотримання правил техніки безпеки, виробничої санітарії, пожежної безпеки. Але  вжитих заходів було недостатньо, бо впродовж звітного періоду  було не  зарегистровано  нещасних випадків з вихованцями під час навчально-виховного процесу та з працівником невиробничого характеру.

 Організація харчування

       Протягом навчального року  здійснювала управління організацією харчування та контроль за ним. Так, наказом  від 02.09.2019 №84/а а/г   «Про призначення відповідального за організацію  харчування дітей у ДНЗ яслах-садку №3 «Дюймовочка» на  2019/2020 н.р», призначено відповідальних за харчування, визначено їхні обов'язки. 

Відповідно до вимог Законів України «Про освіту»,  «Про дошкільну освіту», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України 01.10.2012 № 590 «Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), з метою розробки та впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів (СУБХП) на харчоблоці в нашому закладі впроваджуємо Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Так, наказом від 20.11.2019  №114 а/г «Про створення робочої групи НАССР та впровадження системи НАССР» створено робочу групу з безпечності харчових продуктів у складі з уповноважених осіб:

Керівник групи НАССР –  Селіванова С.М., директор ДНЗ;

Секретар – Щербак М.В., вихователь-методист;

Члени групи НАССР: Анциферова О.А., кухар,

                                     Сахарова Л.В.,   кухар,

                                     Довгань Л.М., сестра медична старша;

                                     Хоменко Н.М., комірник.

Середня вартість харчування за один дітодень у 2019 році становила 34,50 грн., з них батьківська плата 21,60   в І молодшій групі, у дошкільних групах– 22,20. Звільненими від оплати за харчування  є діти , чиї батьки є учасниками  АТО (8 дітей), з малозабезпечених сімей (17 дітей), діти , багатодітні сім’ї і сплачують за харчування  своєї дитини 50% (13 сімей). Так з мого боку проводиться щоденний контроль не тільки за вартістю меню, але і за кількістю продуктів у коморі та якістю.       

З  метою контролю за виконанням натуральних норм харчування проведений аналіз виконання натуральних норм за  2019 рік  по основній групі продуктів, що складає −70%,  в порівнянні з виконанням натуральних норм у 2018 році  – 68%.

Аналіз показав, що за 2018-2019 роки середнє виконання норм продуктів харчування таке:

Використання основних продуктів в 2019 році

 

На початку навчального року була створена комісія з громадського контролю за  організацією харчування. Комісією був розроблений план роботи. 

Так протягом 2019/2020н.р.  було проведено 11 рейдів:

-    Контроль за якістю продуктів харчування  (4 рейди)

-    Організація харчування на групах (3 рейди) 

-    Забезпеченність харчоблоку обладнанням, посудом, інвентарем, спецодягом.  Маркування та використання за призначенням (2 рейди);

-    Забезпечення груп кухонним посудом (2 рейди) 

За результатами контролю були складені відповідні акти і на загально садових батьківських зборах родини вихованців ознайомили з результатами контролю.

Фінансово-господарська діяльність

         У 2019-2020 навчальному році батьківський комітет приймав участь в освітньому  процесі та зміцненні матеріальної бази ЗДО. Завдяки діяльності батьківського комітету та батьків вихованців під час підготовки до навчального року був зроблений косметичний ремонт у всіх приміщеннях для дітей, капітальний ремонт овочевого цеху на харчоблоці, облаштували туалетну кімнату для співробітників закладу.  Відремонтовано та пофарбовано ігрове обладнання на прогулянкових майданчиках кожної групи. Були поновлені ігрові осередки та дидактичний матеріал.. Придбаний відповідний посуд для пиття води дітям. Придбаний кухонний посуд: відра, каструлі, миски. За спонсорські кошти придбано дерев’яний будинок на майданчик старшої групи, частково замінена мебель на харчоблоці.                                                                                                                                                               Оформлена підписка періодичних видань до кінця 2020 року (5840 грн)

        Завдяки спільній злагодженій роботі адміністрації закладу, педагогічного колективу та батьківськими комітетами цілеспрямовано здійснювалась робота по оновленню та зміцненню матеріально – технічної бази. З вересня 2019 року по травень 2020 року було залучено 172.434,78 грн. З них бюджетних 44241,78 грн; батьківських 88187, спонсорських 34073 грн; коштів педагогів 5733 грн. 

Депутати Первомайської міської ради Глушко Тимур Вікторович, Михайлюк Володимир Валентинович, Бадера Валерій  Володимирович виділили кошти в сумі 40000 грн на монтаж та пусконалагодження витяжної системи на харчоблоці та придбання обладнання .

Шрам Андрій Валентинович:

• Будинок на майданчик старшої групи – 4000 грн;

• Кахель на харчоблок                         - 5800 грн;

• Мебель на харчоблок                         - 3000 грн

Депутат обласної ради ГОЛОВЧАНСЬКИЙ АНДРІЙ ВСЕВОЛОДОВИЧ  подарував закладу освіти засоби індивідуального захисту (200 шт), деззасобами для обробки рук та обробки поверхонь (5л), безконтактний термометр для проведення температурного скринінгу.   

            Президент  громадської  організації  МООЛМС "Молодь - майбутнє нації" ЄВГЕНІЙ НОТЕВСЬКИЙ подарував засоби індивідуального захисту (30 шт), деззасоби для обробки рук та обробки поверхонь (15л)

    На виконання Закону України «Про освіту», статті 30 п3,п4   «Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти»,  основним завданням управлінської діяльності щодо удосконалення матеріально-технічної бази закладу є забезпечення цільового використання фінансового ресурсу та її прозорості. Всі придбані матеріали оприбутковані через ЦБ управління освіти міської ради, вся фінансова звітність в наявності. Щомісяця інформація про надходження і використання коштів, отриманих від благодійної допомоги висвітлювалась на сайті ЗДО до 07 кожного місяця. Щокварталу голови батьківських комітетів звітують на батьківських зборах про отримані та витрачені кошти. В наявності протоколи зборів, звіти з підписами батьків про ознайомлення з їх змістом  

У 2019 році в освіту міста з державного бюджету інвестовано 79 млн. 296 тис. грн. освітньої субвенції та 1 млн. 974 тис. грн. у вигляді інших субвенцій: на організацію інклюзивного навчання, заходи із впровадження НУШ  тощо (та створення належних санітарно-гігієнічних умов).

У 2020 році державна субвенція передбачена на виплату заробітної плати педагогам шкіл – 92361,5тис. грн. та інклюзивно-ресурсного центру–1236,371 тис.грн., субвенція на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 284,023 тис.грн. Крім того, маємо надію, що до кінця навчального року отримаємо субвенцію на здійснення заходів із упровадження НУШ,  та, можливо, здійснення курсової підготовки вчителів НУШ.

     Показник співвідношення витрат на освіту з міського бюджету (без державної субвенції)  до його загального обсягу в 2019 році складав 32,5 %,  у 2020 році заплановано 35,2%.

Бюджет галузі "Освіта"  (тис.грн.)

2019 рік                       2020 рік (кошторис)                     Динаміка зростання (%)

213918,0                      249852,3                                        16,8

Отже, загальний бюджет освітньої галузі міста у 2019  році складав 213 млн.918, тис. грн., кошторис на 2020 рік становить 249 млн.852,3тис. грн. 

За рахунок цих коштів утримуються наші освітні заклади та установи із загальною чисельністю 1742,84 штатних одиниць.

Видатки на утримання ЗДО (тис.грн.)

Заклад                     2019 рік                       2020 рік                Різниця

ЗДО № 3                2 904,6                          3372,5                    467,9

Ви бачите загальний кошторис нашого закладу  збільшився на 467,9 

Вартість утримання одного вихованця  ЗДО (грн.)

Заклад                           2019 рік                 2020 рік                      Різниця

ЗДО № 3                        22172                     23584                       1412

Загалом середня вартість утримання однієї дитини в ЗДО в 2019 році складала 28858 грн. Кошторисом 2020 року на утримання одного вихованця дитячого садка передбачено вже 32845грн. Зрозуміло, що на цей показник впливають ряд факторів (вартість енергоресурсів, наявність груп компенсуючого типу, завантаженість закладу тощо).

Як завжди, "найдорожчими" для міста є вихованці ЗДО № 14, а от "найдешевшим" у 2019 року є утримання одного вихованця ЗДО №3. 

Управління освіти Первомайської міської ради забезпечило заклад:

 деззасобами для обробки рук та обробки поверхонь (4л), безконтактний термометр для проведення температурного скринінгу. 

 фарбою для зовнішніх та  внутрішніх робіт: 6  банок білої фарби Емаль ПФ - 167  та 3 банки світло - коричневої фарби  Емаль ПФ - 266 ТМ "FPEGAT" вагою по  2,8 кг, 

 вогнегасники переносні порошкові  закачні  ВП-2 (з) - 5 шт,  ВП-5(з) - 2 шт.

Звернення громадян.

Зареєстровано 8 питань особистого прийому громадян. За характером звернень займали питання працевлаштування, улаштування дитини в заклад освіти

Управлінська діяльність.

З метою забезпечення якісного функціонування та розвитку закладу систематично контролюю виконання річного плану, плану внутрішнього  контролю. Станом на 31.05.2020 року план виконано на 80 %.

   Протягом навчального року керувала роботою педагогічної ради. Було проведено 4 засідання на яких розглянуто25 питань, проведено 4 (3) виробничих наради на яких розглядалося 23 питання(17), 5(6) нарад при директору та розглянуто 21 питання (32).

Наявні результати та здобутки управління закладом – це не лише моя заслуга, а кропітка наполеглива робота всього колективу, вихователів Головіної О.О., Головань В.І., Гой О.С., Кузнєцової О.Г., Куценко Л.М., Облаєвої С.В., Циганенко А.А., Щербак М.В.,   і членів  батьківського комітету: Журавльової М.В., Панченко Т.К.,  Міськової А.В., Козоріз О.В., Щегленко Ю.В., Коз'якова Г.В., Люшенко В.І., Яковлєвої М.В.  кожного  члена нашого трудового колективу і батьків.

  Однак  поряд з успіхами існує ряд недоліків і проблем.

Основні з них:

-потребує  подальшої модернізації матеріально-технічне забезпечення ЗДО(капітальний пральні, дитячого туалету на ІІ поверсі, забезпечення харчоблоку новим посудом, витяжною системою);

-недоліки в роботі по залученню благодійних коштів від батьків, відсутність  благодійного фонду;

-середній рівень професіоналізму 30% педагогів, відсутні педагоги, з вищою категорією, педагогічними званнями;

-недостатня активізація роботи методичної служби закладу (участь у фахових конкурсах, друкування на шпальтах фахових видань);

-середній показник відвідування дітьми ЗДО.

Тож, виходячи з аналізу діяльності ЗДО, прогнозуючи роботу закладу, ґрунтуючись на його можливості планую:  

-продовжити  удосконалення системи методичної роботи в закладі:

- активізувати участь педагогів закладу в професійних конкурсах різних рівнів, 

- створивши заохочувальну  систему та удосконаливши систему рейтингового оцінювання діяльності  працівників;                                                              

- продовжити активну агітаційну роботу щодо підвищення кваліфікаційного рівня, здобуття звань педагогами ЗДО;

-працювати над підвищенням професійного рівня, саморозвитку педагогів: допомога у розробці індивідуальних програм професійного та творчого  розвитку педагогів, вибудовування його професійної кар'єри, надання переваги практичним формам роботи з педагогами;

-широка агітаційна робота щодо значення регулярного відвідування дітьми ЗДО (на батьківських зборах, через сайт ЗДО, в індивідуальних розмовах);

-організувати роботу Благодійного фонду

Модернізація матеріально-технічної бази:

-капітальний ремонт  туалетної кімнати на ІІ поверсі, пральні, кабінету каштеляни; 

-придбання протирочної машини на харчоблок;

-продовження роботи щодо осучаснення оформлення території закладу, висадження  багаторічних квітів,  заміна бордюрів,  лавочок на ігрових майданчиках.

-поповнення оснащення спортивного майданчика відповідним обладнанням;

    Я, як керівник і надалі буду робити все що залежить від мене для забезпечення належних умов життя, розвитку і виховання дітей, які відвідують заклад, для підтримання належного іміджу закладу та збільшення потенційних можливостей працівників.