Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №3 "Дюймовочка"
Записи за датою

Результат пошуку зображень за запитом "висловлювання великих педагогів про виховання дітей"

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

Заклад дошкільної освіти (ясла- садок)  № 3 "Дюймовочка"
запрошує дітей раннього та дошкільного віку.

Основні засади, на яких грунтується організація освітньо-виховного процесу в закладі:

- "Здоров´я дитини – понад усе!";

- розвиток творчості й фантазії у дітей і працівників;

- створення в закладі доброзичливого мікроклімату між дорослими і дітьми;

- врахування індивідуальних психолого-анатомічних особливостей кожної дитини;

- добра підготовка дітей до навчання в школі.

Дошкільний навчальний заклад у своїй роботі керується:

- Законом України "Про дошкільну освіту";

- Законом України "Про освіту";

- Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні;

- Положенням про дошкільні навчальні заклади;

- Власним Статутом та іншими нормативно-правовими актами чинного законодавства.

Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти, це:

- створення умов для повноцінного виховання, навчання та комфортного перебування дітей;

- взаємодія сім´ї та дошкільного закладу з питань формування фізичного, психологічного та соціального здоров´я дошкільників;

- формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей та нахилів, набуття нею соціального досвіду.

Відповідно до вимог освітньої програми "Дитина" педагоги впроваджують нові методики і технології навчання. У всіх вікових групах створено предметно-ігрове середовище, яке сприяє повноцінній реалізації потенційних сил дитини. Протягом усього дня перебування в закладі та в процесі навчальної діяльності діти набувають життєвих навичок, отримують знання про оточуючий світ, оволодівають універсальними засобами життєдіяльності.

Турбота про фізичне та психічне здоров´я завжди була і залишається одним із пріоритетів закладу, тому педагоги всебічно сприяють оптимізації рухового режиму, використовуючи всі засоби фізичного виховання в різних організаційних формах.

Мовленнєва компетентність дошкільника, як запорука успішної підготовки до навчання у школі впроваджується у повсякденному житті, включаючи заняття, ігрову діяльність, дитячу творчість, виставки дитячих робіт, концерти, розваги, хвилинки милування природою.

Важливого значення в роботі набувають питання виховання позитивного емоційно-ціннісного ставлення до себе та ближнього: самосприйняття, впевненість, радість власної спроможності, почуття свободи, помірковане ставлення до труднощів, критики, помилок, переживання, співчуття та співрадості, готовності допомагати, проявляти прихильність один до одного.

У поліпшенні якості роботи вихователів велике значення мають педагогічні ради, семінари-практикуми, тренінги, колективні перегляди занять, конкурси.

Працівники дошкільного закладу велику увагу надають оздоровленню та загартуванню дітей.

Музично-естетична діяльність дитини в дошкільному закладі розглядається як цілісна система, в якій усі види діяльності в поєднанні їх змістовного, мотиваційного та операційного моментів спрямовані на розвиток і виховання музичної активності, ініціативи дітей. Також музикотерапія використовується і на заняттях з фізичної культури, з образотворчої діяльності, під час гімнастики.
Результат пошуку зображень за запитом "висловлювання великих педагогів про виховання дітей"

Направленість методичної допомоги закладу спрямована на формування педагогічної компетентності педагога, його професійної зрілості щодо впровадження Освітньої програми для  дітей від 2 до 7 років «Дитина».

В нашому садочку працює дружній колектив педагогів та обслуговуючого персоналу , який має багаторічний досвід спілкування з дітьми різного віку. Наші основні критерії у роботі - вміння педагога з повагою відноситися до дитини, з розумінням перейматися проблемами дітей, щире бажання прийти на допомогу у важку хвилину не тільки дитині, а й батькам, і своїм колегам.

Наші співробітники - це творчі, ініціативні, відповідальні, справедливі люди, для яких робота не лише необхідність, а перш за все величезна відповідальність і задоволення.