Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №3 "Дюймовочка"
Записи за датою

28 серп. 2018 р.

Методична робота ведеться згідно у напрямках:
· створення атмосфери творчості, психологічної перебудови стосунків у педколективі;
· знайомство і впровадження інноваційних освітніх технологій;
· підвищення професійної компетентності вихователів;
· вивчення особистісних особливостей вихователів для кращої організації їх роботи.

ЗАВДАННЯМ МЕТОДИЧНОЇ СЛУЖБИ Є:
Вивчення та розвитокпедагогічної компетентностікожного вихователя
Стимулюваннятворчого потенціалута інноваційних пошуків
Підвищенняпедагогічної культуривихователів
Вдосконаленняпедагогічної майстерності
Розвитокспеціальних умінь та навичок
Формуваннянавичок самостійного аналізувласної педагогічної діяльності  методична робота Базується на принципах методичної роботи:
Педагогічна співпраця з вихователем
Робота в режимі довіри, доброзичливості
Творча атмосфера, стимулювання творчої активності
Принцип допоміжно-регульованого контролю
Надання вихователеві права вибору
Системність методичних заходів
Принцип "Я-повідомлень" у спілкуванні
Щоденна допомога
Випереджувальний характер методичної роботи  методична робота
Виходячи з цілей методичної роботи і вимог до особистості та діяльності педагога намагаємось здійснювати роботу за такими напрямками методичної роботи:
Курси підвищення кваліфікації
Науково-практичні семінари
розв'язання актуальних освітніх проблем в творчих групах
узагальнення досвіду роботи педагогів
методична робота
Методична робота з кадрами:
Підвищення рівня фахової майстерності педагогів
Курсова перепідготовка
Атестація педагогів
Наставництво
Педради
Семінари
Консультації
Колективні перегляди
Робота творчої групи  методична робота
Навчання педагогів відбувається в інтерактивних формах спілкування:
Круглий стіл, диспут, консультації
Інтерактивні лекції
Навчальні тренінги
Семінари, семінари-практикуми, науково-практичні семінари, семінари для педагогів спеціальних груп
Вивчення структури та оснащення матеріального середовища
Спостереження колективних форм діяльності дітей, індивідуальної самостійної роботи дітей, взаємовідвідування відкритих занять